::Tabung Nak Bayar PTPTN ::

Saturday 28 February 2015

::Biarkanlah ~ Drama Band::



Dah lama tak kongsi lagu dengan korang kan..
Kali ni..
Nak kongsi lagu dari Drama Band..
Tajuknya Biarkanlah..
Ni salah satu lagu fav Eira..
Untuk tahun ni..
Liriknya pun..
Dah menyentuh kalbu..
Jom layan..


Semua pernah tercipta
Seakan terhapus sudah segala
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi
Demi hidupmu

Biar hancur harapku
Lepaskanlah
Aku pergi
Demi bahgiamu

Semua janji terbina
Seakan sudah tiada bermakna
Tak mampu ku kembali
Biarkan saja berakhir di sini

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi
Demi hidupmu

Biar hancur harapku
Lepaskanlah
Aku pergi
Demi bahgiamu

Selagi kita masih bersama
Semakin ku terluka
Oooooooo

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi
Demi hidupmu

Biar patah hatiku
Biarkanlah
Aku pergi
Demi hidupmu

Biar hancur harapku
Lepaskanlah semuanya
Aku pergi
Demi bahgiamu

Aku pergi
Demi bahgiamu

Aku pergi
Demi bahgiamu


Kalau korang nak download..
Silalah klik [sini]

No comments:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah kat blog Eira
Tinggalkan jejak korang kat sini..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

::Tinggalkan Link Korang Kat Sini::

Copyright © 2012.All Right Reserved by Eira Aikawa